Tuesday, April 29, 2014

No Good Deed...

goes unpunished ...that is how the saying goes ...
but sometimes sayings are proven wrong... in my case it came back positivley ten times fold !!

There is this lady, that is always super nice to me...I wanted to give here a little gift to say "Thanks".
Sending her fabric would of been silly since she has an adorable ( overstuffed ) patchwork shop. So I decided to make her something that she could use....a notepad case using linen.
To make it more personal, I  machine embroidery it with her shops name...
 Inside I embroidery a little design on the inner pocket, added a notepad and a pen ( we never have enough pens!)
  Now she can write down her orders, bills, notes...anything! ....even a pocket to hold business cards.

When I sent her this little gift.....

I never dreamed I would get a "thank-you" gift for my "thank-you " gift .....she sent me this super cool bag making CD !!
Isn't that the nicest thing!!!
I Love it !! 
The funny thing is that it just came out and I was thinking to myself...next time I am at her shop I will have to treat myself to the CD .....check out the cool designs.
Now I just have to wait for her to get back from vacation so I can get more zippers....I have bags to sew!!

Danke Irmgard !
Hugs,

10 comments:

  1. Was für ein reizendes Büchlein!. liebe Liz...
    Liebe Grüsse von Angela

    ReplyDelete
  2. Liz are you going to give her a thank you gift for the thank you gift that she sent to you after you sent her a thank you gift? LOL!!! Oh my this is getting confusing and will it ever end???!!! LOL!!! What great gifts, both what you made for her and the one she gave you.

    ReplyDelete
  3. Liz, Du bist die Beste!

    Erschrocken habe ich eben Deinen Beitrag gelesen. Ich wollte doch schon längst stolz mein Geschenk zeigen. Allerdings (wie auch sonst?!) hatte ich bisher keine Zeit dazu. Ein einfaches "Danke Liz" wäre viel zu wenig.

    Hättest Du mir das Geschenk in die Hand gedrückt, hätte ich Dir einen dicken Schmatzer auf die Backe gegeben. Ich habe mich soooo was von gefreut! Katja hätte mich für verrückt gehalten, wenn ich sie abgebusselt hätte! So habe ich meiner Freude damit Ausdruck gegeben, dass ich Katja die CD für Dich in die Hand gedrückt habe.

    Dein Geschenk liegt hier noch immer neben mir auf dem Schreibtisch. Soll ich das wirklich benutzen? Es ist doch viel zu schade!

    Was den Urlaub angeht, war das eine Zwangspause. Mein PC ist mir abgeschmiert. Ich konnte nicht auf meine Dateien zurückgreifen und so habe ich meinen DaWanda Shop in Urlaub gechickt. Der alte PC läuft wieder und der neue ist unterwegs.

    Was die Reißverschlüsse angeht, habe ich jetzt noch ein paar mehr Farben - aber leider noch keine Zeit, sie in den DaWanda-Shop zu stellen.

    Liebe Grüße

    Irmgard

    ReplyDelete
  4. Great work :-) Love the stitchery !

    hugs
    Angelika

    ReplyDelete
  5. Beautiful embroidery, not only on the outside but the inside, too. She will love it! Sounds like your muse in visiting...don't let her go.

    ReplyDelete
  6. Ist das schön!!! Ein so tolles Geschenk!
    LG Mary

    ReplyDelete
  7. Dear Liz,
    what a lovely Gift and what a lovely gift came back :O)
    I am happy with you!
    Have a wonderful day,
    Hugs
    Claudia

    ReplyDelete
  8. Hallo Liz,
    das hört sich heute ja schon viel besser an! Du hast so eine schöne kleine Kladde genäht und ich freu mich riesig dass Du jetzt wieder Taschen nähen willst.
    LG
    KATRIN W.

    ReplyDelete
  9. Liebe Liz,

    ich freu mich auch für Dich, dass Du ein solch tolles Geschenk für Dein Geschenk bekommen hast. Nun hoffe ich hier bald wieder tolle neue Taschen bewundern zu können.

    Herzliche Grüße
    Kerstin

    ReplyDelete
  10. What a lovely gift, I'm not surprised she sent you a thank you something!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to leave a message ...It makes my heart sing !

I have turned off the ability for anonymous users to comment on my blog due to spam. Registering for a google account is free and allows you to comment on any blog you wish.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...